20.12.2010

"Monday service" ja Vuorossa Antti "Ziffi" Leppänen



Mies on kehittynyt aivan käsittämättömän nopeasti. Ensimmäinen vuosi stuntaten ja bägissä on esim highchair fig of 8! Lahjoja siis ainakin riittää.

Antti Leppänen
20v
Kawasaki636 04

Harrastanut lajia 1v mutta 2008 vuonna tuli vähän opeteltua KTM endurolla keulimista. 16v ajoin ensimmäisen kerran kaksipyöräisellä kun menin kevarikouluun!



Tänä keväänä kun päätin aloittaa harrastuksen tosissaan ajo spoteilla tuli vietettyä aikaa noin 30h.. Perus asioiden opettelussa toistot on tärkeintä ja niitä sitten toisteltiin viikonloppuisin parhaimmillaan 8 tuntisilla sessioilla..sitä ei vaan välillä voi lopettaa ajamista, rakastaa ajamista niin paljon.. kesällä reenit tunteina väheni mutta usein sitä ranteet loppuun asti väännettiin! +-20h viikossa, riippui vähän töistä! uskon että ensikesänä lyhennän ajallisesti reenimäärää, mutta täsmennän reenejä tiettyihin alueisiin..

Taustat: Skeittasin vuosia ennen kun hurahdin moottoripyöriin! minulle stuntriding on tavallaan skeittausta moottoripyörällä :D

Idoleita on tietenkin monia tykkään katsella stunt videoita! mutta muistan hyvin selvästi kuinka katselin Michael Hilskan ja Tony Raidan videoita uudelleen ja uudelleen ja mietin "kumpa minäkin joskus osaisin" ja hulluinta oli nähdä livenä Helsingin messukeskuksessa, olisko ollu MP messut! siinä sitte nimmariaki pyydeltiin, taitaa se vieläkin löytyä hyllystä!! Nykyään tulee katsottua ideoita Stunter13 videoista ja ranskalaisten pätkistä!



Parhaita hetkiä pyöränpäällä on 2. muistan ne selkeästi.. ensimmäinen Fiftari circle ja HC kasi circle sitä riemun määrää ei voi sanoin kuvailla..

Motivaatio: se on mielessä kesäisin niin monesti päivän aikana.. ja lopulta keskittyminen mihinkään muuhun on vaikeaa ja mistään ei tule mitään kun mieli on harrastuksesta.. rauhan saa viimein vasta kun saa laittaa kypärän päähän ja käynnistää pyörän.. kai se rakkaus lajiin sitten on..

Erikoisin paikka: Virossa hylätyssä sotkuisessa rakennuksessa!



Onnettomuuksia: Mustelmia ja naarmuja on turha mainita mutta muuutaman kerran on napsahtanut mukavasti
kerran kun kaaduin pyörän päälle, sarvi meni alakautta kypäränsisään ja osui leukaan sivaltaen mukavan palasen lihaa mennessään..
Myös Forssassa katastrofin ainekset oli vahvasti esillä kun pyörä kesken suora comboa sammui.. olin kyykyssä tankilla ja lensin pääedellä asfalttiin.. uusi Airoh halkesi mutta muutamanpäivän pääkivulla selvittiin tästä..
Kehotan ihmisiä tarkistamaan ne sähköt kunnolla rakennusvaiheessa, syy pyörän sammumiseen oli etuvalojen johto joka oli tippunut alkukäyrien päälle , sulanut ja ottanut maihin polttaen sulakkeet.. Myös uunituoreella Airohin kypärällä oli kai oma osansa säikähdyksellä selviämisellä. oli muuten ekaa kertaa päässä..

Tulevaisuuden tavoitteet: Kisoja olisi kiva päästä kiertämään ja tietenkin menestyä niissä..



Kiitos kaikille jotka jeesaa meikäläistä tässä hommassa.. onhase tyttöystäväki ollu tukemassa jo neljättävuotta vaikka kesällä mies on suurimman osan ajasta reenaamassa ja kun ei ole reenaamassa, ajattelee mitä reenaa kun pääsee spotille..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti