Toinen uusi osio blogiin, Sunday service! Alalla vaikuttavia henkilöitä pikahaastattelussa.
Michael Hilska
"Migu" on touhunnut alalla ikänsä huomioiden hävyttömän paljon. Reissannut bemari diilin aikoihin ympäri maailmaa, ja vienyt skeneä eteenpäin muutamalla tempulla(mm. no hander fig8). Annetaan miehen kertoa muutamalla sanalla itsestään.
Michael ¨Miguh¨ Hilska
23 wee
Honda CBR 600 F4i
Ajanut 6 vuotta stunttia.
Ajotunnit vaihtelee todella paljon. Välillä käyn pari kertaa viikossa mutta turhan usein tulee yli viikon taukoja. Sillon ku menee ajamaan nii kyllä siellä spotilla sitten viihtyy monta tuntia. Parashan olisi jos ajais useemmin lyhyempiä settejä.
Idoleita ja vaikuttajia on paljon.. Ekat oikeesti hyvät setit olen nähny tripleXtremen nettipätkistä jossa ajoi mm. Kyle Woods ja Joe Brown. Sen jälkeen tuli seurattua AC Fariasta, Joni Tammelaa, Darius Kashabia sun muita vähän teknisempiä pyörittelijöitä. En silleen oo koskaan ketään jumaloinut mutta stuntissa on tosi paljon hyviä tyyppejä, kuskeja ja tyylejä. Oikeestaan fanitan kaikkia jotka osuu johonkin noihin kolmeen.
Paras hetki on varmaan ekat high-chair ympyrät. Vaati aika paljon pokkaa ja oli hieno onnistua. Ekat keikat tuntu kans hulluilta. Esim. 2006 monsterjamit hartwall areenalla jossa paikkasin jenkkikuskia Aaron Brunelleä sunnuntain setissä. Hartwal areenan lattia oli niin öljyssä että pyöriä ei saanut keulimaan, joten otin vauhdit areenan ulkopuolelta keula pystyssä ja ajoin sisään liukkaalle betonilattialle pyörittämään pari ympyrää ilman kaasukättä. Areenalla oli aika jäätävä yleisö ja parin minuutin ajon jälkeen sai jakaa yli tunnin nimmareita.
Katon stunttipätkät LB:n blogista ja rupee iskee pakko päästä ajamaan jos joku on keksinyt jossainpäin maailmaa uusia temppuja. Tosin tyyli on tärkeintä ja kuskit jotka vetää tyylillä saa mut kattoo niiden pätkät uudestaan ja uudestaan.
Pahempia haavereita mulla ei ole ollut. Sormia sijoiltaan ja nahkaa kulunut. Pari näytöstä on ajettu jalkapallon kokosella nilkalla mutta mitään ei oo ollu poikki. Tosin jälkeenpäin on röntgeneistä on näkynyt että esim. polvilumpioissa on ollut murtumia. Paskoja tilanteita ja oloja on ollut kun pyörä on sammunut kesken suoran linjan combon.
Tavoitteet on työskennellä stuntin parissa jatkossakin. Jos stuntti on x-games laji tulevaisuudessa niin siellä olis levotonta päästä ajaa.
Haluan kiittää Tony Raitaa jonka kanssa oon ajanut viimeset 4 vuotta. Myös perhettä pitää kiittää tuesta alkuvuosina ja vaimoa tuesta nyt. Ja tietenkin sponsseja.. Osiris, Rockstar, Dirtti.fi, Bike lehteä, MC Sporttia,.. Pitää kiittää myös kaikkia joita kiinnostaa niin paljon että luki tämän haastattelun loppuun :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti